Eflatunpembe 3 hafta da 1 rutin idrar kültürü ve kan değerlerime bakıyor elbette artık 2 hafta da 1 gidiyorum 13 Eylül de gideceğim inşallah herşey yolundadır 🤲🏻😊 evet bazen doktorum unutabiliyor da asıl bende de aşırı bi unutkanlık başladı hormonlardan sanırım 😕