Esinerlbrg Ben sezaryen oldum ve iyi ki öyle olmuş diyorum fakat bu herkese göre değişir. Örneğin kuzenim var acı eşiği çok yüksek normal doğum yaptı gıkı dahi çıkmamış ağrı hissetmedim öyle dedi, 2. Doğumu sezaryen yaptı felaket bir şey haftalarca ağrın geçmiyor dedi. Bana gelince; ben adet ağrıma bile dayanamayan biriyim ağrı kesici alırım hep. Sezaryen benim için rahattı sadece ameliyattan sonra ilk kalkış ve o ilk gün zordu, 2. Gün de biraz zor ama sonra sorun kalmıyor. Şimdi 40 günlük oldum bile hiç ameliyat olmamış gibiyim ve sezaryenden 1 hafta sonra gayet normal hayatıma döndüm. Herkesin farklı anlayacağınız, içinize hangisi siniyorsa o derim.. bana sezaryen sindi ve psikolojik olarakta ona hazırladım kendimi belkide bu yüzden kolay atlattım