Alinmavi Dimplesgirll pistigi muddetce yiyebilirsiniz caniniz cok istiyorsa tabiki ama her islenmis gida gibi sucuk da zararli devamli yemeyin ara sira caniniz cok cekince yemenizde sakinca yok.
1PrensAnnesi Dimplesgirll 3 haftaya kadar doğum yapıcam ve ilkkez geçen hafta aşırı pişmiş olarak yedim onda bile afedersiniz ishal yaşadım ve korktm benim kanımda gebelik mikrobu var bu tarz şeyler bebeği boğabilir demişti doktor sizde yoksa tüketin ama ben 9aylıkta bile sorun yaşadım🙄
Gozdersun Ben 3. Aydan sonra çok iyi pişmiş sucuk yedim yiyorumda iyi piştikten sonra bi sorun olmuyor demişti doktorum.
Homozigotmutant Ben bayadır yiyorum iyi pişmiş hatta hiç sevmezdim hamile kalmadan şimdi bayılıyorum güvenilir bir kasaptan alıyorum kendi yapıyor
caglacaglar ben hamile kaldigimdan beri yiyorum hazırlardan degil ama kasap sucugu bir sıkıntı da yasamadık cok sukur 😊
Melekcansu Hazır değilde kasap sucuğu tercih ettiğiniz sürece ve çiğ yada az pişmiş yemediğiniz sürece hamileliğin başından itibaren yemeniz sorun teşkil etmez