Zeze03 Son adet tarihim 9 Ağustos korunmasiz ilişki 27 ağustosda oldu eşimle üç dört gün sonra idrar yaparken yanma ve lekelenme oldu sistit oldum sandim enfeksiyon kaptigimi düşündüm havuzdan falan ertesi gün ağrım artti acile gittim kum dokuyor olabilirsin dedi idrarda protein değerim yüksek çıktı urolojiye gozuk dedi oraya gidince sağ overyon kisti ( kist 4 cm) olduğumu söyledi bugün normalde adetimin ikinci günü olması lazım test yaptım iki kere negatif acaba geç döllenme mi oldu ki yoksa bu kistten kaynaklı bir problem olabilir mi başına gelen yardımcı olursa çok sevinirim hala adet olmadım stres yaptım acaba ondan mı gecikti adetim
Ormanmeyvelii Zeze03 2 gün gecikme hiçbir şey değil ki. En az 1 hafta 10 gün gecikme yaşamanız gerek hamilemiyim demek için. Muhtemelen kum döktüğünüz için ağrılı bir süreç çünkü
70_siradanbiri Zeze03 kist adet gecikmesi yapabilir canım ben de yapmıştı 10 gun kadar gecikmem olmuştu baktım gelen giden yok doktor söktürücü yazmıştı
MinnieMouse Zeze03 muhtemelen enfeksiyon sebebiyle döllenme gerçekleşmedi. Yumurta kistleştiği için de adet olana kadar sancı olabilir. Gecikme yapabilir. Oturup kalkarken rahatsızlık verir. Birliktelik olursa kist çok ağrı yaparve patlayarak atılabilir ama ağrın çok olur. Hiç önermem bu ara birlikteliği. Çünkü başıma geldi bir haftalık evliyken eşimle birlikte olunca gözümü acilde açtım. Devlet hastanesinde acil kadın doğum doktoru dış gebelik diye beni hastanede yatırdı boşuna 🙄 halbuki havuzda enfeksiyon kapmışım ve kistleşme olmuş. Bir haftalık evlilikte ne dış gebeliği oalcaksa. Eğer beklersen adetle atılır. Sonra şikayetin geçer. Hamilelik olmadığından emin olmak için kan tahlili vermeni öneririm. 27 ağustostan bu yana geçen süre tahlilde çıkması için yeterli ama bir iki gün daha bekleyebilirsin. Rabbim gönlüne göre versin.
Nuravc Zeze03 canım hiç korkma bende geçen ay hiç adet olmadım stres yaptım Kaç defa test yaptım meğerse sol yumurta kistim patlamış ve şuan oldum adetimi. bu 3. Günüm streste etkiliyor rahat bırak kendini kadın vücudu her şeyden etkileniyor o yüzden akışına bırak
Zeze03 Ormanmeyvelii ama kum değilmiş işte urolojiye gittiğimde kum değil dedi sağ overyon kisti varmış yumurtalığımda 3 gün geciktiginde oğluma 4 haftalık hamileydim 4 sene önce ama şimdi korunmasız ilişki tarihinide bilince daha erken gebelik için sadece bu geç döllenme olabilir mi sizce
Zeze03 70_siradanbiri söktürücü ne yazıyorlar internette biraz araştırdım da doğal yöntem varmış soğan kürü ve doğum kontrol hapları veriyorlarmış galiba doğru mu
Zeze03 MinnieMouse teşekkür ederim bende öyle düşünüyorum biraz daha bekleyeyim sanırım birazda stres yapıyorum şu an için hazır olmadan bir gebelik istemiyorum ikincisi için biraz daha geçsin dediğin gibi bende gidip bı yaptırırım
70_siradanbiri Zeze03 yok hayır doğum kontrol hapı değildi, duphaston diye bi ilaç vermişti, bir de bildiğim tarlusal diye bir ilaç var soğan kurunu deneme bence , olmazsan git ilaç veriyorlar 1 haftaya oluyorsun adet
70_siradanbiri 70_siradanbiri öncesinde tabi kanda betaya bakıyor emin olmak için sonra söktürücü yaziyor
Zeze03 Nuravc bu ay biraz stresli geçti zaten belki onunda etkisi var teşekkür ederim canım bir ay adet olmadiniz mi hiç