Kızlar suan 12+4 üz. Hamileyim diyince 4- 5 aylik falan mi diyorlar. Çünkü karnim öyle bir şişti ki yani bildigin yusyuvarlak duruyor muhtemelen yarisi gaz evet bebiş de buyüdü rahmim de genişledi onun da etkisi var ama bilemiyorum normal mi bu durum? Heralde son aylar kendimi tasiyamiyicam bazi gebeler göruyoruz ya hani karnı sanki patlayacakmiş gibi öyle mi olacak ben anlamadim. Normal dimi bu durum