ilaydacemiko Arkadaşlar ovulasyon testim bu şekilde çıkıyor sürekli reglim düzenlidir. 28 günde bir 3 gün oluyorum teste reglimin bittiği tarihten 5 sonra başladım. Son adet tarihim 22 Ağustos neden testimin bu şekilde olduğunu anlamdım. https://resimyukle.io/r/psTtTUZBdu
hayalbahcem ilaydacemiko hamilelik denilmiş ama hamilelikte bildiğim kadarıyla hep pik çıkması lazım seninki likten düşmüş ama hala azalmamış yinede test yap ama başka yumurtan büyümüş de olabilir mi acaba diğeri çatladıktan snra
hayalbahcem ilaydacemiko bu arada aynısı bnde de şuan öyle ve bir gebenin günlüğü sayfası var bu testleri satan ona sordum anlamadı bile çatlamış işte diyor silikleşmiyor diyorum anlamıyor, böyle olmasının sebebini bilende yok gibi 😀
Dmrbs18 ilaydacemiko en altkiler yeniyse üst üste çift çizgi çıkması normal değil gebelik testi yap istersen
ilaydacemiko Testim aslında bir kere çok koyu çıktı sonra yavaş yavaş ama çok yavaş silikleşti ama hala tam silinmiş değil doktoruma sordum acaba çatlamadı mı diye öyle düşünme dedi bakamadım sanırım bekleyip görücem