Annelerinannes Gebeligim detayli ultrasonda omurilik acikligi beyincikte ve sol ayagn topuk kisminda siskinlik gozlemlendi farkli bi doktra yonlendrdi yarn tekrardan bakilcak karnindan sivi alinabilir dedi oyle bisey varsa gebelik sonlandrlck dedi boyle birsey yasayan var mi perisan olduk uzuntdn
BBuseY Annelerinannes öncelikle geçmiş olsun folikasit kullanmadınız mı ?? Genelde açıklık ondan kaynaklanıyor doktorlar üstüne basa basa söylüyor folikasit kullanın diye
Meryemgundogdu2_ Geçmiş olsun inşallah hayırlı haberler alırsınız. Benim kuzenimin de öyleydi 6 aylıkken fark ettiler açıklığını normal doğumla aldılar bebeği yaşamaz demişlerdi. Rabbim size güzel yollar çıkarsın inşallah 🤲🏻😔
Annelerinannes Meryemgundogdu2_ benim 1 yasnda bir oglum var plansiz gebelikle hamile kaldim detayli ultrasona grince fark ettler bugun gidecegiz bakalm ne diyecekler. Sizin karnindan sivi alinmis miydi?
Meryemgundogdu2_ Annelerinannes yok sıvı almamışlardı bebek çok büyüktü zaten canım 6. Ayındaki kontrolünde görmüş doktor hemen araştırıldı baya doktorlara gittiler falan sonra alınmaya karar verildi. Bebek doğduktan sonra genetiğe gönderdiler ama bir şey çıkmadı onda da şimdi bir kızları var 3 yaşında gayet sağlıklı😊 Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🤲🏻