Zehraburan 3 üzeri sıkıntı diye duymuştum canım. Hiç strese girme perinatologlara da gidersin. Benim komşuma burun kemiği yok dediler aldır dediler 20. Haftaya kadar. Ve doktor ben diyorsam kesin böyledir aksi mümkün değil başka yere gitme aldır bunu hayatını mı karartcaksın falan dedi. Başka bir doktora gitti bebek sadece fındık burunlu endişeye gerek yok dedi ama tabi etkisinden çıkamadı. Çok şükür Bebiş sağlıkla dünyaya geldi. Allahım hepimizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻