Teşekkür ederim yardımcı olan herkese doktorla konuştum normal dedi birkaç güne kadar geçer dedi. Bugün 26 haftalık olduk ekstra kullandığım ilaç yüzünden olmuş gerçekten de bugün geçti. Hepinizden Allah razı olsun yardımınız için çok teşekkür ederim Rabbim bi avazda kurtarsın hepinizi bebişlerinizi sağlıklı eylesin🙏🏻🙏🏻🥰❤️