Sinemekee ben bir ay boyunca her hafta regl oldum kısa kısa. Sonra iki ay olmadım. Normalde çok düzenliyimdir. Acaba düşük falan mı yaptım anlamadım diye doktora gittim. Süt hormonum yüksek çıktı. O da regl düzenini çok değiştiriyormuş, hemen ilaç verdiler düştü hormonum ben yine düzene girdim. Sende bi doktora görün istersen.