Nazlican46 Arkadaşlar Aden tek kullanacaktım ama yanına da düşünmeye başladım ama hicbisey bulamadım bı fikriniz varmı?
Nazlican46 Fatma1803 alin bende düşündüm ama ikisi birbirine çok yakın isimler diğeri farklı olsun dedim
Nazlican46 CEYDAASH evet çok güzel aslında ama söylerken zor oluyor daha kolay bı isim bulup onla seslenim ama bu isimde olsun çünkü bu isme aşık oldum