Rahim ağzı yetmezliğinden dolayı önceki gebeliği de 23 haftalık doğum yaptım bebeğimi kaybettim 14 günün sonunda şimdi ikinci kez hamileyim 1 yıl içinde ve şuan 35. Haftadayım inşallah sonunu da sağlıkla görmek nasip olur 13. Haftada planlı önlem amaçlı serklaj yapıldı yine aynı 23. Haftada rahim ağzı tamamen açıldı ve o haftadan itibaren sadece dikiş tutuyor bebeğimi bu günlere gelebildik çok şükür ama tabiki çok zor geçti hastane dışında hiç evden çıkmıyorum ya uzanıyorum ya oturuyorum dolaşmıyorum eğilmiyorum zor bir süreç ama sonu güzel olur inşallah ve herşeye değer