Ferdaklg Evde alaturka tuvalet oldugu için mecbur onu kullanıyoruz ama kalkarken kasıklara bir ağrı giriyor. Sizce ne yapmalıyım ? Benimle aynı durumda olan varmı ?
3babymom Ferdaklg her iki tuvalet var ama ben alaturka kullaniyorm bastan beri hatta şuan 3. Gebeliğim 37+3 haftadayz kendimi zorlamadan oturup kalkıyorum
ilknurrruzn Benimde aynı 🙁sağlıklı olan alaturka diyorlar ama gerçekten oturunca ağrı giriyor rahat oturamıyorum karnım batıyor, bende çok zorlanıyorum.😣
Ferdaklg 3babymom valla zor oluyor bende pek sevmiyorum alafrangayı ama hamilelikte öbürü çok zorluyor 🙂