Sema58 yanlış hatırlamıyorsam 30. Haftamdaydım.. karnınızı kntrl etti mi? Benmki baya elledi baktı fln şansıma tamda o sırada toplanmıştı kızım;) devam ederse bir sonraki rand da bence tekrardan söyleyin, bebeğin toplanması kasılması erken doğum habercisi demişti bana, belki sizinki farklıdır. Bebeğiniz toplandığında canınızı acıtıyor mu?