Kızlar Happykidste başlık açamadığım için burdan sormak istiyorum oğlum 2 aylık gazlı bi bebek kolik gibi aynı saatlerde ağlamasa da gün içinde gazdan çok ağlıyo yediğime içtiğine giydiğine çok dikkat ediyorum, oğluma mesajlar, kiraz çekirdekli kemer tün yöntemler de tamam. Kimyon rezene içiyorum günde 2 kez. Uykuları çok dengesiz uykuya dalmada çok zorlanıyo saatlerce uyusun diye uğraşıyoruz siling ile evi dolaşıyoruz uyuyo 10 dakikaya uyanıyo. Sabah 5 6 gibi uyuyo ama bi uyuyunca ben kaldırıp emzirmesem saatlerce uyur ama o derin uykuya geçemiyo. Hem bu dengesizlik hem onun gece
Uykusunu yapmaması beni yıpratıyo. Maflor kullanıyoruz düzenli bazen De sabsimplex veriyorum zor günlerde. Doktor mommys bliss night önerdi onda da pasiflora olması korkuttu beni. Kullanıp bıraktıktan sonra problem yaşayan oldu mu öyle uyumaya alışıp ilerde desteksiz uyumaz diye korkuyorum ne önerirsiniz tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim