İşte o gün bugün bu da benim doğum hikayem hep bu anı hayal etmiştim hikayeleri okurken 38+3 te aksam 10 sularında karnımın çok sertleştiğini ve sivrildiğini farkettim bi tuhaflık vardı gecesine 4 sularında ağrıyla uyandım birden giren kısa süren ağrılardı dayanabildiğim yere kadar dayandım ama 5 6 dakikada bir giriyordu sonda esimi kaldırdım ve hastaneye gittik 2 cm açılmam varmış hafif sancılar doktorum suni takalım destekleyelim dedi o an çok acı vericiydi ama hersey geciyor açılmam ilerlemedi zaten iri de bi bebekti max 3 e geldi sezeryan kararı aldık apar topar çünkü suyum ve nişanımda orda gelmişti belden uyuşmalı oldum ne iğne acıttı ne çatı muayenesi ne de damaryolu ben canı tatlı bi insanımdır ama o buz gibi ameliyathanede bana öyle bi güç geldi ki sadece evladımı görmeye odaklandım inanamadım çok kısa sürede bi kaç dakika içinde doğdu çok sağlıklı öyle güzeldi o bana ben ona baktık öptüm kokladım inanılmaz bir duyguydu odaya çıktık uyuşukluk bikaç saate geçti emzirdim çok farklı bir bağ kurduk bu bizim hikayemizdi herkesin hikayesi kendine özeldir 10 günlük bi anne olarak meme ucu yaraları uykusuzluk adapte süreci çoğu seyi yasıyorum öğreniyorum onunla büyüyorum İyiki diyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin eğer sorularınız varsa seve seve de cevaplarım simdilik bu kadar❤️