Maydanoz iyi gelseydi hastanede yattığım süreçte hemşireler söyler icerdim ben de ..
Yok öyle bir şey preeklampsi için tansiyon yükselmeyecek takip edin sürekli mesela 14/9 olunca Dr lar hastaneye gel diyorlar .
Tuzlu yemeyin şekerden uzak durun . Bana diyet uygulanmışti.
Coraspin kullanılıyor bir de gün içinde ayak bacak kan akışı sağlanmalı yani yürüyüş yapın .