Evet canım 12 hafta ile birlikte benim bütün belirtilerim gitmişti göğüslerim söndü eskisi gibi oldular hamile değil gibiydim aynı sonradan tek belirtin göbeğinin büyümesi oluyor şuan 23 haftalığım hala ağrı sızı yok göğsüm de ama içi dolmaya başladı yavaştan büyüdüler 17-18 den sonra karnın iyice çıkmış olacak muhtemelen bende öyle oldu ☺️