Kubrabsyg45 Soğuk algınlığı olduğu için doktor verdi ama kullanan işe yarayan yada sorun olan oldu mu acaba
Senna20 Hamileyken ve emzirme döneminde kullanılan bir antibiyotik zaten.iyi bir antibiyotiktir fayda eder