Kızlar 40+2 de bugün sabah 8 de yatisim yapıldı hiç acikligim yoktu suni sanci verdiler en yüksek dozda kadar çıkardılar ama ben gram sanci hissetmedim 3 defa çatı muayenesi oldum gene yok Nisan vs de gelmedi en son saat 14.10 da sezeryana alındım 14.30 da bebeğimle odadaydik çok güzel aynı zamanda zor uyandigimdw çok ağrım vardi ağır agri kesiciler yaptılar ve sütüm gelmiyor şimdi bebeğimle yazıyorum bunları ilk ayağa kalkista canimdan can gitti sandim ama değiyor 🤕🤕