simaygulee Kızlar cuma günü 38+2de bebişimize kavuşuyoruz inşallah 🥹epidural sezeryan olanlar düşüncelerini paylaşabilirler mi biraz korkum ve tedirginliğim var bel iğnesi yapılırken çok hissediliyor mu tecrübeli anneler paylaşırsa çok sevinirim 💞