Park yatak aldığıma pişman olduğum kadar hiç bişeye pişman olmadım kesinlikle önermem bizimkinin sallanma dengesi de bozuk çıktı e bebekten almıştık bi de bence şu büyük sorun sallanma ayaklarını açıp sallayacaksın çocuk uyuduktan sonra sallanma ayaklarını kapatacaksın zaten bu sırada çocuk geri uyanıyor hele de benimki gibi çok çabuk uyanan bi bebekse