Merhaba arkadaşlar, 36+2 gunluk gebeyim. 28 haftadan beri suyum fazla enson maximum değer 7ml olması gerekirken senin 8ml dedi hamurişi meyve tatlı yasak. İyice kestim bunları ama son kontrolde gene yüksek çıktı. Şeker yüklemesi ve 3 aylık insulin direncim hep normal çıkıyor ama bir makarna yesem ve ölçsem 149-150 ye çıkıyor şeker. Bugün doktorum dietisyene yönlendirdi. Sadece 8 kg aldım bebeğim 3200 gram . Beni korkutan solunum problemi olur dedi bebekte doktorum eğer diete uymaz dikkat etmez ve suyum azalmazsa. Benimle aynı durumu yaşayan var mı😔 ılk bebeğimde 4kg ya yakın doğmustu bu da iri gidiyor.