Bunyamin_im herhalde ama ben kilo almadım bebiş almış hep meyve çok yedim ilk zamanlar çok dikkat ediyordum ama sonradan saldım sağlıklı beslenmeyi canım ne istiyorsa yedim abartmadan şimdi son zamanlardayız bizim kız kilo olarak 10 gün ilerdeymiş boy olarakta 1 hafta ilerdeymiş cumartesi kontrol var bakalım ne kadar oldu tombik kız