Iremshn bende 48 li bi paket çikolata yaptırdım üstünde kızımın adı ve doğum tarihi yazıyordu bide kapı süsü o kadar özel hastanede oldum bence masraf artırmaya gerek yok tabi insanların yiycegi bişey olsun en azından boğazından geçsin benim düşüncem tabi ki bu 🥲