Sakaryali54 rutin gittiğin doktorundan şaşma derim, çünkü en başından senin neler yaşadığını o gözlemliyo. Bende 32.haftamdayım 3hfta önce rutin doktorumun dışında bi doktora daha gitmiştim farklı bi göz daha görsün die doktorun odasından çıkınca ağlamaya başladım okadar can sıkıcı konustu ağır bi şekilde. Suyum çokkkk fazlaymış, erken doğum yapacakmışım, bende şeker olabilirmiş bebeğin gelişimi öndeymiş vs vs öyle şeyler söylediki sanki 1hfta sonra doğuracakmışım gibi psikolojiye soktu beni. 😑😑 hemen ardından 3farklı doktora daha gittim öyle bişey olmadıgını duydum rahatladım şuan kendi doktoruma devam ediyorum, hiç başka doktorla kafa karıştırmaya gerek olmadıgını anladım :)