Flyderndkk Aysen26 şimdi internette kısaca bi araştırdım da ananası düşük yaptırması için günde 7-10 ADET ananas yemek lazımmış. 1 dilim ananası zararı olacağını düşünmüyorum. Hatta kabızlık ve içeriğinin faydası için öneriyorlarmış.
Minikcennetim Aysen26 ben hurma yemiştim canım istediği için ama bir tane sonraki gün de bir tane yemiştim bi şey olacağını düşünmüyorum yediğimde 17 haftalıktım sanırım
Dematrions İlk hamile kaldigimda aserdigim ilk şey ananasti .. yaklaşık 6 haftalık falandim ..öyle iştahla yedim ki şükür birşey olmadı .ama bana olmadığı başkasına olmayacağı anlamına tabiki gelmez .ölçülü nefsi korleyecek kadar yerseniz olur bence
Melikeeeyk Hayır kesinlikle yeme diyenler neyin kafasında acaba? 😂😂😂 tabiki canın çektiyse ye her şeyin fazlası zarar. Ayrıca sindirim sistemi için de iyi gelen bir meyve. Abartmadıkça bir iki dilimden bir şey olmaz
Melikeeeyk Hurmayı da gebeliğim boyunca yedim. Hurmanın doğum başlatması için 6 7 taneden fazla yemen lazım. Nefs körleyecek kadar yiyebilirsin