mavininhertonuu Kızlar selam doğum izni öncesi rapor alan var mı ne kadar aldınız birde bazıları doğumdan sonra da birkaç ay rapor alıyormuş doğum izni bittikten sonra yani, var mı öyle de rapor alan?
saglikciaanne mavininhertonuu canım eğer bir riskin yoksa haftan dolmadan doktorun zten rapor vermiyor doğum iznin 32. Haftada başlıyor ama yok doğum.sonrasi.kullanacagim.iznimi dersen 36. Haftaya kadar çalışır rapor alabiliyorsun
saglikciaanne mavininhertonuu doğum iznin 3 ay eğer bebeğime bakmak istiyorum diyorsan devlet sana 6 ayda ücretsiz izin hakkı veriyor. Raporla değil yani
Oslemasel mavininhertonuu 28. Haftadayım, 2 haftadır raporluyum, bir hafta çalışıp sonra tekrar almayı düşünüyorum. Buradaki doktorlarım iyi
mavininhertonuu saglikciaanne Doktorum verebilirim dedi zamanımı ona göre ayarladım, riskim yok elhamdülillah ama artık dayanamıyorum aşırı zorlanıyorum o yüzden isteyeceğim rapor muhtemelen. Bazıları doğumdan sonra da alıyormuş onu merak ettim alan var mı acaba diye 😊
CEYDAASH saglikciaanne Veriliyor, vermeyen varsa yazası gelmemiştir. Ben ayrı ayrı 2 hafta rapor almıştım
saglikciaanne mavininhertonuu valla doktorunuz iyiymiş o zaman burada ozellerde bile vermiyorlar risk yoksa 32. Tamamlattiriuorlar 😁
saglikciaanne CEYDAASH yaşadığım yerde bu tür şeyler çok şık denetleniyor canım hekimler özellikle pandemiden beri keyfi rapor yazmıyor malesef senin hekimin gözü karaymış diyelim 😁
mavininhertonuu saglikciaanne Ay öyle mi bende ultrasonla az bakıyor diyordum şükredeyim doktoruma 😬😂
saglikciaanne mavininhertonuu ahahah valla bulduysaniz öpüp basiniza koyun o doktoru 😁 biz doktorsuzluktan ağlayacağız gelen hekim.kacarak gidiyor 😁
mavininhertonuu saglikciaanne Bazı hastaneler parayla veriyormuş rapor doktorla bile değil direk vezneyle görüşüyomuşsun işi ticarete dökmüşler anlayacağın 🤦🏻♀️
CEYDAASH saglikciaanne Rahatsız olduktan sonra neden yazılmasın ? O halde çalıştıran doktorda bir skıntı vardır
saglikciaanne mavininhertonuu bunu çok duydum malesef sanırım bu yüzden denetleme yapılıyor diye düşündüm hatta ama konduramadim yani yapılmaz dedim ama demekki yapan çok yer var
mavininhertonuu saglikciaanne Evet dediğin gibi ondan denetlemeyi artırmış olabilirler, keyfi olsa çalışırım 32ye kadar ama ben gerçekten çok zor durumdayım başka çarem yok malesef