Bebek büyüdükçe böbreğe baskı yaptığı İçin böbrek taşlarına oynama oluyor . Taş düşmeyecek kadar büyükse doğum yapana kadar çok birşey yapılmıyor. Sadece parol kullanabiliyorsunuz ağrınızı kessin diye . Bende 2 cm taş var , ağırlarım oldu . Düşürme şansım yok ve kırma şansları da yok bebeğe zarar verme ihtimaline karşı . Stent takılması gerektiğini söylediler ben istemedim . Ağrılarım olduğu zaman parol içiyorum . Parol da max 8 saatte bir içilmesi gerekiyor yani günde max 3 adet içebilirsiniz . Aksi taktirde bebeğe zararı var . Geçmiş olsun şimdiden . Umarım birkaç güne agrılarınız diner doğumdan sonra da düşürebilirsiniz taşı 🙏🏻