Kızlar ben ilk defa doğum yapucam inşallah 48 günüm kaldı doğumdan sonra beni nasıl acılar bekliyo neler yaşıyo vücüdüm yırtıklar dikişler ağırıyomu normal doğımdan bahsediyorum sezeryanı ameliyat gibi düşünüyorum yani doğumdan sonraki bikaç gün içinde vücüdüm ne yaşıyo önlem almalıyım kanama çok oluyomu ağrı ne kadar oluyo