Merhaba sevgili anneler. İkinci bebeğime hamileyim. (16 haftalık bebeğim) 2 yaşında bir kızım var. Onu parkta kucaklamak zorunda kaldığım vakit kızımın kucağımdan inmek isteme girişimiyle eğimli bir yolda kızımla birlikte afedersin kıç üstü hızlı bir şekilde düştük. Şiddetli bir agrim, kanamam olmadi.
Bebek hareketlerini 14. Haftada hissetmeye başladım. 2 gündür net bir hareket hissetmiyorum. Çikolata yiyip uzanmama rağmen. Sizce durum ciddi mıdır. Ben kendimi gayet iyi hissediyorum. Ama bebek için endişeliyim. Başına gelen varmı ?