Meehaba kizlae nasilsiniz?Ovulasyon testi ile gebe kalanlad vaemi?Bebeginizin cinsiyyeti ne?Ben ovulasyona basladim 5 ayda tutmayinca yumurtlama gunum megersem bskaymis 18ci gun beklerken 12ci gunmuşş bende şaşırdım ama boyle)))Sizler yapip gebe kaldinizmi?