2mucizem_ ya şu moral bozan doktorlara gitmeyin cidden. Ben 32 haftada bile bebeğim makat gelişti. Geçen hafta çarşamba gittim yani 35 haftamda gittim kendi kendime şey diyordum daha dönmez diye ama doktor dönmüş dedi. Doğum sırasında bile dönen var. Ben kendi moralimi Bozan biri olarak doktorum hep iyimser konuşuyor bana buda motive ediyor. Sende bu doktora gitme. İnsanda huzur moral birakmiyorlar. Canını sıkma bir gecede döner bebek.