Arkadaşlar dün doktor kontrolüm vardı birsürü tahlil yaptı doktorum 36+2 haftalığım şu an. Bugün sonuçlar için aradı. İdrar yolunda enfeksiyon varmış ama idrarımda hiçbir sorun yok yani bi şikayetim yok 🤷🏻♀️PİYELOSEPTYL adında bi hap yazmış bide normal antibiyotik. İlacın reçetesine baktım hamileliğin son ayında iseniz ve sancınız varsa kullanmayın bebeği etkileyebilir yazıyor. dün sancım da çıkmıştı nst de. Bende kullanmayı düşünmüyorum açıkçası. Siz ne düşünüyorsunuz?