Defneliya Maviss35 Peki sizde de aşırı derecede kaşıntı yaptı mı ? Bende de kasıntı vardı ama fitili kullandiktan 20 dk sonra inanilmaz bi kasinti oldu daha da arttı😑
Maviss35 Defneliya hayır canım hiç yapmadı atarken yanmadı bile bende boşu boşuna kullanmışım gibi hissettim hatta hiç bi belirtisi olmadığı için acaba mantar değilmiydim dedim
Safiyekaraarslan Defneliya ben kullandım canım kaşıntıyapmadı kesildi aksine ama şimdi tekrar aynı acı olmaya başladı😿