yagmur_s Senem_11 nasıl yani? Benim bazen yumuş yumuş oluyor bence gayet normal canım korkma. Her zaman sem sert olmuyor yani. 38+4üm sürekli yumuşadı
yagmur_s Senem_11 yok yok korkma oluyor öyle. Sürekli sert olması sorun bana kalırsa 🤷🏻♀️ bazen cidden çok yumuşak ve hafif hissediyorum. Yine de aklında kalmasın doktoruna danış
yagmur_s Senem_11 bence sorun yok canım 🤷🏻♀️ bebeğin hareketli ise zaten korkma bişeyden. Oluyor gerçekten benim hep dikkatimi çekti yani.
Senem_11 Herseyı kafaya takıyorum ya canım Birde rahımde zonklama oluyor bırden acaba haftalar ilerledik e olan zonklamalar mı ki? Cok soru sordum kusura bakma