İlk gebeliğimde kullanmadım. Denedim bir defa bir mağazada ama karnım çok acıdı yeni doğum yapmıştım (normal doğum) o yüzden almadım vazgeçtim. Şimdi kullanmak istiyorum ama sezaryen olursa biraz uzuyor sanırım korse kullanmak için süreç. Bu defa göbeğim iyice içi sönmüş balona benzer. Spor yapmıyorum sağlıklı da beslenmiyorum gebelik harici