ElaRose Kızlar şekerim sınırda çıktı hamile değilim henüz . Benim gibi olup bişeyler yapan var mı düşürmek için
Gizemkly ElaRose 90 na sınır diyen doktorunu acilen değiştir. Ne sınırıymış bu dünyadan haber yok heralde
ElaRose burcak52 90 çıktı doktor dedi ilaç verirdim ama gebelik düşünüyorsun . Hamur işinden uzak dur kilo alma dedi
Sleepless_Mother ElaRose çok saçma 2 sene önce benim de 124 çıkmıştı sınırda demişti bana Dr ve 90 şeker bile değil o naskl bı Dr ya anlamadım
ElaRose Conger açken verdim bu tahlili . Ama doktorlar sınırda diyor bu şekere artık . 90 sınır sayıyorlarmış
ElaRose Gizemkly ama ben 3 doktora gittim 3 ü aynı söyledi . Benim de kafam karışıyor . Hepsinde dedi böyle canım vallahi ayrı ayrı gittim
SinemBdm Gizemkly gebelik diyabeti çıktı bendede açlıkta sınır 90 1. Saat tokluk 140 2. Saat 120 ona göre yorumladı doktor hep sonuçlarımı diyetisyenle devam ediyorum hamileliğime 🥲
papatyannaa Diyetisyen eşliğinde beslenmen daha uygun olabilir uyguladigin kürler o anlık düşürür ama beslenmen değişmediği sürece gebe kalsan bile riskin devam eder. Profesyonel yardım almalısın diye düşünüyorum. Geçmiş olsun
melekarya Açlık şeker tespiti için önemli 90 sınır şu an gebelik yok ama olursa bu yükselecek o yüzden doktorunun tavsiyelerine uy
ElaRose melekarya evet sınırmış ben de şaşırmıştım ama artık sınır sayılıyormuş . Uyucam canım ilaç veremedi kilo alma dedi hamur işi yeme dedi .