Bebegimi bir kac gündür tabiri caizse vajinamın üstünde hissediyorum başı ile ittiriyor sanki. Bir de kasık ve sırt ağrılarım sıklaştı. sanki en fazla 38 de doğacak gibi içime öyle doğuyor. Yani dogum yakın gibi hissediyorum ama tabi orası belli olmaz. 37 den sonra doğum yapanlar tahmini kaç kilo doğdu bebekleriniz yada doğsa küveze gerek kalır mı. 35+5 de 2.820 gramdi. Bir sonra ki randevu 38. Haftada. Şuan 36+6 dayım