Kumsal35 Arkadaşlar 29+3 üm ve yüzümde şişlik var cok morelim bozuk tuzlu ve şekerli de çok tüketmiyorum benim gibi olan varmı neden böyle haftaya kontrolüm var doktoruma soylicem.
desagr Kumsal35 Tuzlu yediğiniz için olmuştur dikkat edin bebişte şişebiliyo. Büyük ihtimal doktorunuz diyet vericek öyle zamanla iner inşallah
Kumsal35 desagr yazımda da yazmıştım tuzlu cok tüketmiyorum diye haftaya sorcam doktoruma artik ne dicek bakalm