Kızlar ben Ağustosun başında gitmiştim sonrasında bir daha ki randevum ise ağustosun 20 siydi gittim ve geçen bebeğim 4 gün oynamadı korktum Eylül’ün 4 de gitmiştim cumartesi ise ücretsiz muane hakkım var doktorum gel dedi sizce gitsem zararı olur mu ? Bu kadar sık gitmemin sebebi 2 tane gebelik kayibi yaşadım onun için doktorum sık kontrol altına almamiz lazım dedi .