Dilaraa23 duphaston progestanin yanında inanın kus kadar kalıyor Progestan kullanıp sorun yasamadiysaniz kesinlikle duphastondan korkmayın ve korktuğnuz içinde ilacı ihmal etmeyin bende düşük yaptım tabiki anlıyorum hatta kusura bakmayın ama boule sorular beni bir tık geriyor sonuç olarak doktor vermiş bişey görerek neden insanlar kullanmak yerine sorma gereği duyar diye üzülüyorum yani size özel bişey söylemiyorum. Duphastondan endişe etmenize gerek yok benim kanama alanımda vardı hemde 16 Haftada tam ilacı bırakacağımız dönemde 20 ye kadar kullan dediler hem iğne hem duphasyon kullandım birde önceki düşük sebebi ile doktorum kesinlikle kullandirdi sizde mutlaka kullanın en azından içiniz rahat eder