Yetersukrbck_0618 Kızlar Yeliz hocaya giden varmı memnun olan nasıl acaba ilgili mi kendi mi ilgileniyor çok merak ettiğim soru var yardımcı olursanız sevinirim🙏🌺
Tugceonur Yetersukrbck_0618 ilk dogumumda müjde zayıf karaca ile yapmıştım 1 yıl aradan sonra 29 haftalık gebeyim bunda şuan gazı de takiplerim yaptirip dogumumu aynı şekilde şehir hastanesinde yapicam her doktor ayrı bir ilgili yeliz hanıma da bir kaç kere ilk haftalarda gittim baya tatlı bir hanımdı
Fasulyeninannesi- Yetersukrbck_0618 Ben sali gunu gittim guzel konusuyo felan ama asistani ultrasona aldi beni sonuclarimada o bakti bilemiyorum ama instagramini bulmustum bi sorun oldugunda yazknca direk donus yapiyo hitabi guzel yani
Sevgi18 1 ay sonra bende gtcem randevu bulabilirsem detaylı yaptırcam insallah iyi bi doktora denk gelirm
Fidan97 Ben gidiyorum randevu bulmak yeliz hocaya çok zor ama mükemmel iyi bir hoca inşallah doğumum ona denk gelir . Tavsiye ederim yeliz hocayı
efsaneana Bende ayın 20nde yeliz hocaya gidecem bir kaç post okumuştum doğumuna girenler baya memnundu darısı bize inşallahhh
Sevgi18 efsaneana Ya ben orda hep söyle bisey yasıyorum genelde stajyer oluyor sanki dısardaki isim erkek doktor yazıyor icerde kadın genc doktor cıkıyor böyle bisey denk geldnizmi
Fasulyeninannesi- efsaneana Bende ayin 20sinde gidicem bakalim dogum doktorunu scemiyoruz malesef insallah duzgun biri girerde🤲
Yetersukrbck_0618 Sevgi18 evet Gamze Yılmaz’a gidiyordum ilk başta o girmişti sonradan hep erkek doktorlar girmeye başladı
Cananyildiz Sevgi18 öğleden sonra doktorlar olmuyor asistanlar oluyor dediler bana ondan sordum asistan oluyor dediniz ya