Kader2121 Merhaba 38+3 günlük hamileyim canım ananas istiyo ama yiyip yememek arasında kararsızım aldım ama daha yemedim sizce bişey olurmu internette bişey olmaz doğumu kolaylaştırır diyo ama guvenemedim
Srfe Kader2121 bildigim kadarıyla dogum kolaylastrsn diye gün yaklastıgında tüketiyorlar ama tabi net. Bir bilgim tok☺️
nilsmomy Kader2121 bir şey olmaz dediğiniz gibi doğumu kolaylaştırır haftanızda iyi yiyin😂 ben ilk haftalarimda bile bir kaç dilim yiyordum hiçbir şey olmadı
Haticeeklyc Ben hamilelik sürecinde bir kaç kez tükettim ama son haftalarda olduğunuz için bir şey diyemiyorum