Gamzeeee16 Merhaba Mersin’de medicalpark hastanesinde nihal Erdoğan’a giden var mi Ya da memnun olduğunuz bir doktor var mi kızlar acillll
Moco_44 Gamzeeee16 Ben özel mersin akademi hastanesine gidiyorum banu hocaya çok memnunum tavsiye ederim. bugünde kontrolüm vardı
Moco_44 Gamzeeee16 Hatice Banu Atay. Akademi hastanesi. 2 kuzenim doğumunu yaptı banada onlar tavsiye etti
Moco_44 Gamzeeee16 aslında medical ve ortadoğuyu çok övüyorlar. Eğer bühçe açın yoksa Osman nuri var özel klinigi çok iyi bir doktor.
Gamzeeee16 Moco_44 teşekkür canım nihal hanımı çok öven oldu onun için post açtım inşallah giden birileri vardır
lacrimam Medikal park çok kalabalık oluyor doktorlar yoğun olunca yeteri kadar ilgilenemiyor bence, Sezin saygı Özyurt’a gidiyorum ben çok memnunum çok ilgili