Bbhr0_ Kızlar az önce dolmuşta bacağımı birşey ısırdı o an hissettim acıdı eve geldim hala acıyor şiş ve kaşınıyor sinek degil başka birşey gibiydi tetanoz aşılarımk oldım sizce yinede bi acile gitsemmi zehirli birşeysw