izobellaaa-_- hayır hayır ilk 10 gün geliyormuş kolostrum, ilk süt yani, 10 günden sonra beyaz süt yani asıl süt geliyor. Ben de 3 - 4 gün geliyor sanıyordum, geçen emzirme eğitiminde söyledi hemşire 10 gün diye. Bu 3.gebeliğim,ben de yeni öğrendim 10 gün olduğunu ☺️