Kızlar iyi akşamlar 29+0 günlük gebeyim. Geçen haftalar da kontrole gittiğim de tansiyonum yüksek çıktı 14/8 doktorum 1 hafta kontrol et yüksek çıkmaya devam ederse tahliller var onları yapacağız dedi. Neyse o hafta hep kontrol ettim tansiyonum 13/8 , 12/8 çıkmaya devam edince doktorum gelen hafta hem kan aldı hem idrar tahlili istedi hemde 24 saatlik idrar toplamamı istedi sonuçlarım bugün çıktı. Sonuçlarıma göre idrarım da protein kaçağı görüldü devlet hastanesine gidiyorum bu arada orada ki doktorum seni bu hastanede doğuma falan alamam dedi sana bişey olsa müdahale edecek ortamım yok dedi ve beni araştırmaya yönlendirdi. Perinotloji bölümüne randevu aldırdı 21 eylülde kontrole gideceğim. Oradan çıktık eşimle bide özel hastanede doktorum var ona gittik değerlerime o doktor da baktı hemen bi profesörü aradı sonuçlarımı yolladı o adam bakıp riskli hiç bir durumu yok erken doğum riski bile yok idrarında görülen protein miktarı bile risk sayılacak bi değer değil biz 500 üstünü riskli sayıyoruz dedi. Kafam çok karıştı devlet hastanesinde ki doktorum gözümü aşırı korktuttu direkt zaten erken doğum olacak bebeği erkenden alabiliriz sana burada müdahale edemem falan dedi , özelde ki ise bi profesörle görüştü ve hiç bir riskin olmadığını takipte kalmamız gerektiğini söyledi. Perinatoloji bölümüne İstanbul genelinde arama yaparak randevu oluşturdum en erken tarih 21 Eylül kafayı yemek üzereyim. İlk bebeğimi covit geçirdiğim için ölü doğum yaptım zaten çok korkuyorum üstüne böyle bir şey çıktı ne yapacağımı bilmiyorum. Bu arada özelde ki doktorum bu aralar cok ayakta kalma bebeğin baş aşağı dönmüş ama doğum kanalına çok yakın duruyor her an kanala girebilir de dedi. Haftamız çok küçük ister istemez korktum stres yaptım eve geldiğimden beri ağlıyorum bebeğime bişey olur mu diye çok ağlıyorum o hastaneye bir daha doğum İçin girip elim boş çıkmak istemiyorum küvez fikri bile beni aşırı korkutuyor hiç kolay şeyler yaşamadım 😌😌 çok uzun oldu karışık da yazmış olabilirim hakkınızı helal edin.