Eda_- Haftamdayım iki bacak aramda yani vajinada dyebiliriz değişik bi ağrı. Bacak açtırmayan yürümekte zorluk yaratan bir ağrı. Bu durumu yaşayan oldu mu ne olabilir
Sdt3456 Çatı agrısı 27. Haftadan beri çekiyorum. Doguma kadarda surermiş doktorum ıyle Dedi. Bebek agrılastıkça olan agrıymış korkma
Nazli18 Bende öyleyim hemde çok erken başladı bende özellikle o gün biraz yorduysam kendimi topallıyorum resmen çok zor ve ben daha 25. Haftadayım
Neslihan5241 Eda_- bende aynısını yaşıyorum yattığımda olsun oturduğunda olsun yürüdüğünü olsun ağrı hissediyorum bende 31+2 gunlugum bebegin yeri daralmaya başladığı için bence ağrısını hissediyoruz