Beyincik sarkmam var özetle baş ağrısı, el kol güçsüzlüğü sakarlık :) dışında hayatımı çok kısıtlamayan anne karnında oluşan bir durum . Ikınmayla birlikte artan kafa içi basıncı sebebiyle felç riskim var ama çok çok düşük bir ihtimal belki milyonda birdir ama Beyin cerrahi doktorları net şekilde risksiz demediği için genel anesteziyle 10 gün sonra doğuracağım ben hiç böyle hayal etmemiştim . 9 aydır çok hareketliyim pilatesler sporlar yaptım . 38 deyim hala evimi kendim temizleyebiliyorum çatım da uygundu hiç kasmadım kendimi o yüzden böyle bir sebeple genel anestezi alacak olmak üzdü açıkçası 😞
Genel anestezi olanların yorumları dikkat etmem gerekenler nelerdir acaba ?